به گزارش روابط عمومی طره، شماره 11 این نشریه که در آستانه برگزاری نمایشگاه دموتکس هانوور منتشرشده است، با نگاهی به چگونگی و بایدها و نبایدهای تبلیغات فرش ایران، پرونده ویژهای را با عنوان «چگونه برای فرش ایران فیل هوا کنیم؟» به این موضوع اختصاص داده است.
مروری بر تاریخِ تبلیغات فرش دستباف ایران، بررسی تأثیرگرافیک بر تبلیغات فرش دستباف، نگاهی به تبلیغات فرش دستباف و ماشینی در جامعۀ امروز ایران، نکته های قابل تاکید در تبلیغات فرش دستباف و بضاعت اندک سینما برای درفش فرهنگی ایران ازجمله مطالب مندرج در شماره اخیر طره است.
همچنین گفتوگوی طره با دکتر احمد روستا با عنوان «پیش از تولید به فکر بازاریابی و تبلیغ باشیم» در کنار مطالبی همچون « سوءاستفاده از واژۀ دستباف در تبلیغات فرش ماشینی»، «رسانۀ ملی چقدر پشتیبان هنر ملی است؟»، «بیستوچهارسالگی نمایشگاه فرش تهران»، «آیا ژاپن مشتریِ همیشگیِ فرش دستباف ایرانی خواهد ماند؟» نیز بر غنای این شماره افزوده است.
نشریه تخصصی طره با تأکید بر پیشینه هنر- صنعت فرش دستباف ایران و سهم عمده و قابلتوجه آن در اقتصاد و صادرات غیرنفتی و همچنین توجه به جنبههای فرهنگی و هنری این هنر- صنعت منتشر میشود و بررسی آخرین رخدادهای حوزه فرش دستباف، معرفی، نقد و بررسی پایگاههای اینترنتی مرتبط با فرش دستباف، نگاه تاریخی به این هنر-صنعت، تحلیلهای بازار و اقتصاد فرش دستباف ازجمله مطالب موردتوجه در طره است.
شماره اخیر طره در 112 صفحه رنگی به بهای ۱۴ هزار تومان عرضهشده است.
علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای طره به نشانی www.torreh.net مراجعه کنند.
نظر شما